Elérhetőségek

8427, Bakonybél, Fő. u. 3. Tel.: 06 88/461 474, 30/48 777 68, e-mail: konyvtarbbel[kukac]gmail.com
Nyitva tartás: szerda: 15-18, szombat: 9-12

2015. december 7., hétfő

Advent

Advent előtt, november legvégén adventi koszorút szoktunk készíteni együtt lányok és asszonyok, néha fiúk is eljönnek. Mindenki a saját koszorúját készíti, közben beszélgetünk, segítünk egymásnak és díszeket csereberélünk. Idén is sokan voltunk, örülök, hogy évről-évre egyre többen! Egy váratlan esemény miatt most a házasságkötőben készültek a koszorúk, de hangulatosabb volt ez a kisebb terem, és mert volt, aki hamarabb távozott és aki később érkezett, végül jól elfértünk.
Az erdészettől kaptunk fenyőágakat, az EKMK (a KSZR keretében) biztosított a programhoz szalmakoszorúkat, gyertyákat és szalagot a koszorúk díszítéséhez. Köszönöm a gyors átcuccolást és a készséges segítséget Kuti Zolinak és Regenye Zsoltiéknak! A leglelkesebb résztvevő gyerekek, a Berkes testvérek, Szigeti Levente és Gábor és a Nyári fiúk segítettek a fenyőágakat be- majd kihordani és rendet csinálni az koszorúkészítés után, nekik és minden segítő és résztvevő anyukának és gyereknek nagy köszönet!
Nekem az volt az igazi öröm azon a délutánon, hogy átadhattam olyan tudást, amit még anyukám tanított nekem gyerekkoromban, tanultam is újat, és közben nagyon jól éreztem magam veletek könyvbarátok!

A szülők nem voltak igazán lelkesek, amikor fényképezni akartam, ezért a képeken minden családot a gyerekek képviselnek. :)










Ne feledjétek, az adventi időszakban minden nyitva tartási napon meleg mézes teával várom az olvasókat a könyvtárban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése