Elérhetőségek

8427, Bakonybél, Fő. u. 3. Tel.: 06 88/461 474, 30/48 777 68, e-mail: konyvtarbbel[kukac]gmail.com
Nyitva tartás: szerda: 15-18, szombat: 9-12

2014. október 29., szerda

Dünnyögés

Ez nem a könyvtár, hanem a könyvtáros dünnyögése. 

Juhé, örülni van okom, végre véget ért a tavaly július óta tartó muszájrobot, ezentúl az önkormányzat intézteti a könyvtár rendszeres takaríttatását. 
A történet annyi, hogy tavaly júliusban, amikor a korábbi polgármester megkért, hogy önkéntesként, szakemberként végezzem el a könyvtárosi teendőket a községi könyvtárban, arról nem tudtam, hogy a hosszú évek alatt kialakult szokásjog alapján a könyvtárazásra kimondott boldogító igennel együtt a könyvtár takarítását is vállaltam. A törvény betűje azt mondja, hogy az ilyen szösz (értsd: járulékos) feladatok elvégeztetése az önkormányzat feladata, ezért kértem a polgármestert, majd a jegyzőt, majd az önkormányzat egészét végül Szent Pétert, hogy legyen szíves ennek a kötelezettségnek eleget tenni, de a lehető legsüketebb fülekre találtam. (Kivéve Szent Pétert. Ő meghallgatott.)
A múlt héten azonban kiderült, hogy változtatnom kell a mindennapi rutinomon a várandósságom kapcsán fellépett kellemetlenség miatt, ezért jeleztem a fenti sor legelső emberének, hogy a takarítást, amire "önkéntesen" kijelöltettem nem tudom tovább elvégezni. És lássunk csodát, a fülek hallók, az ajkak szóra nyíltak és itt az új út (a másik út) és úgy tűnik, a könyvtár számára ez a tisztaság útja! 

Hála Istennek!

Nézzétek el, hogy örömömnek nyíltan hangot adtam!

Béke, béke, barátság!

Dóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése